Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Emma - 9 mars 2011 06:50

I helgen som var va vi uppe hos svärfar o annelie, åt gott, kollade på melodifestivalen, drack gott o spelade spel... satt även o tjötade massa... så vet inte när vi gick o la oss ens.. men underbart trevligt var de iaf...

O i måndags jobbade ja hel dag, ska jobba ikv o imon kväll... skönt med kvälls pass, dock inte så många timmar.. men men..


O jag va inne på mina sidor på hm, skulle kolla hur de gick med min beställning, o varorna packas... de va inte en dag för tidigt, är i behov av byssor... ;) O igår när ja pratade med mitt Hjärta S så sa hon att hon hade massa kläder till mig som ja skulle få.. För de e såhär, jag jobbar inte så jätte mkt, eller ja kommer inte upp i så jätte många timmar, för de krockar lite med hur många timmar ja får lämna F hos dagmamman osv. Så den lilla slanten ja får, vägrar ja o unna mig själv ngt för, varför inte köpa till F & K ? hmm.. ja, så e de...


Hoppas att min chef e frisk idag eller imon så ja kan få prata med henne lite.. har en del som ja måste parata med henne om inför sommaren...



nehe... passa på o gå ut o röka innan lillhjärtat vaknar...



Love

Ovido - Quiz & Flashcards