Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

veckoplanering??

Av Emma - 31 januari 2012 15:03

Hade min vecka planerad, men de dök upp jobb (vilket uppskattas) så fick ta tag i allt idag ist... Igår var mor o Jag o simmade... Så skönt... Kikade även in gymet oxå.. tänkte ta en sväng förbi i vetlandas oxå.. kan hända att man tränar där oxå ju... Men ja e taggad... Guuuud så taggad..Har städat idag, o varit ute o åkt pulka o ätit lunch.. nu blire soffan, film o the..Kör ett träningspass sen när min käresta har kommit hem från jobb o träning...Nehe, fått mer bokningar nu, bäst o kolla var o när ;) LoveMeOrHateMe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 26 april 2012 11:23

Well well, vi gör ett nytt försök… skrev ett lång inlägg, men de försvann…   Jag är så sjukt trött på allt skitsnack som cirkulerar runt i min omgivning. Den pratar om den, o den om den, o sen måste den prata om den bara för a...

Av Emma - 31 mars 2012 07:56

de va inte igår man skrev här inte... men men..   Marken e vit, igen, o nyss sken solen, men nu yr snön igen... Härligt...   Idag ska lillKillen till mormor o morfar o mysa, o ja o Kim ska till Växjö på bio (Hunger Games) o mys... O ha lite v...

Av Emma - 19 februari 2012 12:57

Ledig idag.. känns toooooppen! Massa mys... Ska snart upp till svärfar o Anneli o äta middag.. yammie.. På onsdag ska ja på ett spännande möte, nervös som få.. har även ett på tisdag, men inte lika nervös för de... men vill de sig väl så ruska...

Av Emma - 7 februari 2012 10:50

i fredags hade vi mys med hanna, hon for till H-stad i lördags o stannar på obesämd tid... good for you girl!!   I lördags åkte vi till jkpg, bara familjen, massa mys, dock va lillkillen väldigt gnällig... men på em fick vi svar varför, magsjuka!...

Av Emma - 31 januari 2012 15:03

Hade min vecka planerad, men de dök upp jobb (vilket uppskattas) så fick ta tag i allt idag ist... Igår var mor o Jag o simmade... Så skönt... Kikade även in gymet oxå.. tänkte ta en sväng förbi i vetlandas oxå.. kan hända att man tränar där ox...

Ovido - Quiz & Flashcards