Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 24 oktober 2011 11:43

de kanske e på tiden o uppdatera lite... men som vanligt rullar livet på... jobb o mys med familj o vänner =)


Men i fredags var jag, Lotta, Hanna & Maria på Ladies Night i Linköping.. Oh My.... kan inte beskriva med ord...

men jag hade en av mitt livs bästa kvällar.. dans, sång o vrål... jisses... hade mina stövlar på mig, o de kan ja ju ångra lite såhär i efterhand... sååååå sjukt ont i mina fötter.. men ska man va fin får man lida pin ;) haha... men iaf.. kvällen i arenan var helt magisk.. limo både dit o hem :) o för en liten korsberga tös som mig så e de STORT!!! när vi kom tillbaka till hotellet så skulle vi naturligtvis festa vidare... när vi var på väg till en pub som ett par rekomenderade så ringer Lotta till Hanna o säger att Brolle e på vårt hotell o tar en öl i baren.. o självklart så SPRANG ja o Hanna dit, ställde oss jämte Brolle o Järvheden o tog en öl.. Pratade med Brolle om förlossning o sånt.. haha.. jag e sååå sjukt pinsam.. men men.. sån e ja... :) O så klantig som ja e så glömde ja min kamera i bilen, så kunde ju inte ta kort... MEN, de kommer alltid o finnas i mitt minne... haha.. så sjukt kul... O lilla HannaPanna fick en kram av Brolle med... tror ni hon var lycklig eller.. haha...


var bara tvungen o skriva av mig lite ;)



LoveMeOrHateMe

Ovido - Quiz & Flashcards