Alla inlägg den 16 november 2011

Av Emma - 16 november 2011 20:48

ikväll var vi på föräldra möte, mycket trevligt, trevligt o se alla föräldra, nya som gamla o fika lite oxå!!!  Men man blev inte sååå himla mkt klokare, visste det mesta, tur man har en sån underbar o bra dagmamma till sin son :) o nästa vecka e de skolråd, se om dom övriga föräldrarna kommer med saker dom vill att jag o min käraste ska ta upp... O jag fick ju träffa han i nästan två timmar ikv med... Jag hatar verkligen dom veckorna han jobbar kväll.. finns inget värre... men förhoppningsvis e de slut på de snart.. yäääy...


nehe, nu tror jag att jag ska mysa med lite ljus innan de e dax o gå o nana...



LoveMeOrHateMe

 

 

    

Av Emma - 16 november 2011 13:38

Nu har de trillat in lite jobb-tider inför nyår.. yiihaa.. himla skönt =) tycker jag iaf...


Käraste har åkt till jobb, o jag funderar på o ta med mig, NysSnorUngen + branbilen upp, så han kan leka o jag kan städa sovrummet... men känns inte så lockande... men de e ju tyvärr ett ont måste... gör ja de inte idag får ja göra de imon, o de e rätt skönt o få de gjort, sen kommer kanske Hanna imon på dagen o mor & far på kvällen.. o på fredag ska vi handla o fixa o mys, lördag jobb o söndag ska vi till ikea o sen jobba natt... PUH... effektiv vecka må ja säga.. Men de e skönt... då går tiden fort... hihi...


Nehe... städa va de ja.. juppjupp...


LoveMeOrHateMe

Av Emma - 16 november 2011 08:01

Vad hände med denna vecka ? redan onsdag o bara två kvällar kvar, sen e kvällsveckan slut, för en vecka iaf   

har hur mkt som helst o dona med... börjar ja på ett ställe så bara fortsätter ja... (tur jag e ledig i veckan o bara jobbar i helgen    ) hehe... så denna veckan blir de inte så mkt socialt... felix e ju hos dagmamman, men ja donar  bäst o passa på när orken infinner sig    haha.. Underbart... men ja känner att ja e lite överallt i huset o fixar... men men... de blir nog kanoner när de blir klart   

nehe, nu ska ja snart gå upp o väcka min käresta, han skulle visst upp mellan 8-8,30.. han hade lite o fixa innan jobb.. smittardetkanske?  haha...


Bäst o ta tag i dagen   

LoveMeOrHateMe

Ovido - Quiz & Flashcards