Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Emma - 1 oktober 2010 19:56

   

Jag Älskar MIN Prins<3  


Nu e de inte många timmar kvar förrens jag drar iväg med fina Annelie, Fina Doddo, Fina Adam & Fina Linn till Ullared =) wie*

 

O sen på kvällen ska vi Vara i Månstorp och äta gott o dricka gott och även sova över, som jag har längtat efter denna kväll...

 

O jag längtar tills jag o min älsk* ska åka o bo på hotell... hihi* Mitt liv är såååå underbart... <3

 

 

 

Love  

Av Emma - 1 oktober 2010 07:39

Är de inte underbart när ongen vaknar vid 05.00 o ska upp, o en annan e skit trött, men upp o hoppa, ge mat o byta blöja, busa lite o sen somna om när en annan bli pigg... Hmm.. haha... men men... jag klagar inte, finns inget bättre än o umgås med min underbara LillPrins <3


Imon ska jag till Ullared.. yihaaa* hihi.


Ne fy, nu ska ja ringa o prata med far om vilken ljuddämpare vi ska köpa till vår bil... hmm.. hade verkligen önskat att jag kkunde mer om bilar....



Älskar min Familj, Kim O Felix, dom är mitt ALLT


Love  

Ovido - Quiz & Flashcards